Smaller Default Larger

House and sun 33Η αναγνώριση της σπουδαιότητας των πρώτων εμπειριών του παιδιού κατά τη μετακίνησή του από ένα περιβάλλον αγωγής σε κάποιο άλλο, οδήγησε στην ανάδειξη του θέματος της μετάβασης ως ενός από τα κρίσιμα ζητήματα του εκπαιδευτικού συστήματος σε διεθνές επίπεδο και από πολύ νωρίς βρέθηκε στο επίκεντρο της επιστημονικής έρευνας και μελέτης.

Το Ερευνητικό Επιμορφωτικό Πρόγραμμα με τίτλο Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο σχεδιάστηκε με σκοπό να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς της α΄/θμιας εκπαίδευσης να βελτιώσουν τις θεωρητικές τους γνώσεις γύρω από το ζήτημα της σχολικής μετάβασης και παράλληλα να εμπλουτίσουν τις διδακτικές πρακτικές τους σχετικά με το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση ενός ενδοσχολικού προγράμματος για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο.

Ελπίζουμε αυτός ο ιστοχώρος να βοηθήσει στην επίτευξη του παραπάνω σκοπού. 

H συντονίστρια του προγράμματος

Ευθυμία Γουργιώτου
Eπίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε, Πανεπιστήμιο Κρήτης